Dag 06 Min dag.

Den började ju bra iallafall första halv timmen fast jag var jäkla trött. Sen satt de igång fick först ett jobb sms om imorn. Och eftersom jag ändå jobbar från fredag till Måndag kväll känndes de faktisk att jag kunde vara ledig imorn ändå. Så väntade 100 år innan jag svarade JA,. men lik förbannat fick jag det, Nu ska jag faktiskt inte klaga över att få arbete en om man jobbar 8 dagar av 9 så är lediga dagar välkommet. Även om jag är arbetslös eller de tror väl af iallafall, Suck!

Sen iallafall så när jag skulle häva i värmen i bilen framme vid jobbet. Händer det som inte riktigt kan hända . Kabel jäkeln började brinna. Min hand flata blev svart behöver jag säga  nå mer än att jag nu stört mig hela dagen på sånt som hände inom en halvtimme. Nej de blev bara lite för mycket för en sara.  Hoppas sista delen av dagen blir bättre ska iallafall se hockey med lisa och då får jag avreagera mig och Lisa kommer mest troligt skratta åt mig så de blir nog fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0