Dag 03 Mina föräldrar

Jag håller i mig än haha de är helt otrolig. Kan kort uppdatera om att jag  kommer få hem mitt zumba senast på tisdag då ska här bomas igen så¨ingen kan tjuvkolla på mig och sen ska jag svettas har räknat med att försöka träna varje kväll mattias är  uppe i överkalix jag tycker de låter lagomt :) Sen har jag även varit hos benknäckaren idag och de såg bättre ut med mitt  skeva bäcken och de hurra vi för snart hoppas jag på att jag kan lyfta upp en proppfull korg med mat när jag är och handlar utan att få tårar i ögona :) För övrigt är de natt jobb hela helgen som gäller . Puh jag lovar stället har mest spöken i hela stan men än så länge har jag lyckligtvis inte sett några och vill inte se heller .:)

Nu över till saken.


Mina föräldrar alltså. Skulle önska att alla i hela världen skulle ha fått växa upp som mig och ha ett par föräldrar som verkligen stöttat en i allt och även visat vad som är fel och rätt här i livet. Jag har alltid haft två föräldrar som varit närvarande och verkligen brytt sig. De gör dom även nu när jag är vuxen såklart. Och de är jag väldigt tacksam för.  Dom har aldrig ställt några större krav på mig dom har varit nöjd bara jag skött mig någolunda och att jag klarat av skolan. De finns så mycket och säga. De är ju dom som har uppfostrat mig och fått mig och bli den jag är idag. dom har vissat att  De viktigaste för en familj är  att man får vara tillsammans och glädjas åt att få vara det.  På sommrarna har vi  varit i stugan och ute med båten. Och vintrarna på skidorna.  Som sagt de finns mycket och säga men de viktigaste är ju ändå att dom vet själva hur mycket dom betyder. Jag är en väldigt lyckligt lottad en som får ha världens bästa päron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0