sen sist

Nu är blogg torkan ett faktum. Ska jag vara ärlig roar de mig mer att läsa än att skriva :) Men ni ska få en snabb uppdatering om den senaste tiden hur som haver.

Mina kompisar får större och större magar och själv längtar jag mer och mer efter att dom små ska få se dagens ljus :) Sedan har jag försökt ha praktik den här månaden också. Utan större fram gång må jag säga . Det har alltid kommit nå jobb ivägen så jag har "skolkat".

Sedan har om någon nu missat de har jag blivit ett år äldre jag vet inte om jag vart så mycket klokare av det men bortsett från att jag jobbade hade nog min födelsedag kunnat bli riktigt skoj. Fick iallafall till ett kak kalas för anhöriga vänner så jag klagar ej :)

På tapeten har jag en skööön helg i piteå med min bättre helft om en vecka eller så.- Det gillas jag tycker att man ska få unna sig själv saker ibland också. Så detta är perfekt ! Men innan dess ska jag jobba och just nu tvättar jag. Dock  tror jag att jag har tagit mig vatten över huvudet. Har en översvämmad tvätt korg och knäpp som jag är har jag bestämmt mig för att tvätta täcken och  sånt där man helst inte vill tvätta när man är bekväm av sig.

Så med andra ord har det varit fullt upp senaste tiden och nu ska jag njuta av att få vara ledig lite grann

Då var de färdig skrivet nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0