Nytt inlägg

Några små funderingar kan jag lägga till på denna blogg.

Jag har i några år gått och varit övertygad om att den häftigaste känslan jag upplevt var när min lille bror tog sig ett SM guld. Men nu måste jag nog tyvärr putta ner de en trappa eftersom min bästa kompis sen sandlådan snart snart har sin småtting här. Och med handen på hjärtat är känslan 1000 gånger häftigare och lyckligare än de först nämda dock var det ingen dålig känsla och känna sig stoltast och gladast i världen då heller. Men nu det är en härlig kombination känslor. Önskar dom all lycka till och jag vet att min envisa bästis kommer fixa detta hur bra som helst. Nästa gång en sådan här  härlig känsla kommer infinna sig är väl den dagen då jag får småtting.

Allt har sin tid här på jorden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0