måndag

Snabb uppdatering sen sist då :P

Efter att ha panik städat hela bonaden på fredag drog min kära vän frida med mig på stadens gator hann med både ACTION och lite fyndade på rean :) Sedan var det traditionellt fredags mys resten av kvällen :)

Lördag bar vägarna till happis med fiff. Både hon och jag hann nog bränna iväg lite pengar men men sånt som händer :) Dagen avslutades med cider,bowling och hotellet måst ändå säga att det var en lyckad kväll änndå :)


Sen så har de int hänt så mycke mer idag har jag först varit och chekat på min nya praktik plats verkar rätt bra ändå ska börja där imorgon så de är bara håll tummarna att de faller mig i smaken men så kräsen är jag dock ej :) Sen hann jag en sväng med Mattias till happis idag igen :) Annars så är det som vanligt naturen har sin stilla gång väntar nu på att Matte ska komma hem från lulle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0