Super marioo

Nu har sara vaknat till liv igen. Igår var jag världens bittraste människa ena halvan. Och resten av veckan har jag bara glidit med tiden. Men på nå konstigt sätt är humöret på topp idag enda sen jag vaknade :) Känns härligt. Och sne har jag fått de bekräftat jaa jag har jobb i sommar !. härligt ska börja ragga lite kontakter så jag förhoppningsvis har jobb i höst- Helst som personlig assistent :)

Ikväll blir de mest troligt slalom för hela slanten. Dock är backen värdelös men vad gör man inte för att få sig ett race. :)


Resten av helgen är ännu en gåta. fest sugen som få är jag. Fest någon? :P


Jaja Matte har hitta mig ett mario så jag måst nu försöka klara banan jag hållit på med halva dagen  Sen var jag på af idag också. Låter rätt bra. Eller de är väl dom som ska säga att de låter rätt bra. slipper iallafall söka jobben dom hade tipsa mig om bara för jag skaffat eget :P Hooho nu mario. Önska mig lycka till!





Vi i dundret :P måst ha varit 2 år sen. Vem åker med vanliga skidor nå mer? ;O







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0