Rastlös-

Aha jag lever!
 
Sen sist har jag jobbat helg och varit förkyld. Min nuvarande status är mest rastlös.! Är hemma för tillfället funderar på en promenad men äsch jag tar de en annan dag. Känner mig extremt slö och lite för bekväm. Hmm men jag får se. Är iallafall sugen på skoter tror nästan att jag ser framimot imorgon dagen ;P höhö.

Annars då? Eh blev idag plan lös inför helgen. Hade nästan ställt in mig på Kiruna. Nej men då ska Verran på nå kalas. Kul. Nej jag är inte hatisk. Öhh kanske Lisa eller frida vill dela med sig av deras liv ? Eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att du älskar mig också ;)

2009-03-13 @ 16:41:20
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0