Mumma

Åh¨å sara håller på att laga mat :) Ni kan tappa hakan nu :P Blir fläsk file och hasselbacks potatis jag tror på de här :) Hoppas de blir minst lika gott som de luktar iafa:P höhö


Dagen har dock bestått av promenad med fjixen och en tur till farmor., Och nu är jag då hos Matte :P Tänkte fara och se bror tävla ikväll också om vi nu hinner de eller om vi orkar lär vara i koma efter de här om de nu lyckas :) höh.

Jag k¨änner mig hurtig föresten har varit i gång hela veckan. så¨nu ska jag försöka hålla de. Dock vågar jag mig nog int ut i spåren förens på måndag när alla tävlingar är klara. Risken att bli överkörd att nån Pojke 13 är nog stor eller varför inte en dam 16 ? :)

Nu har jag inte tid för er nå mera. Maten är förhoppnings vis klar om 5 minuter :)


Hej hoppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0