Lyckat

Helgen var underbar! Hade inte kunnat få så mycke bättre 20 års dag. Eller kan jag säga helg?

På freda for jag och matte först och åt vrak middag på vikingen och sen bio i lule av någon konstig anledning när samma film gick i kalix. Vi hade ingen förklaring till varför de blev lule? Men iallafaall bion var helt klart se värd :p Sen var det bara gasen hemåt och ladda för lördagen.

Den inleddes med skoter körning med bror,. Jaa vi har byt upp oss en del, Men de var ren otur att jag byte ner föraren från mig till Jonte. Efftersom han på alla sätt och vis försökte döda mig. Dock ramlade jag bara av när vi nästan var hemma och låg mitt på gatan och bölade i hopp om attr få hans omtanke och ont gjorde de. Men istället så blev jag sur på han och kalla han för omogen som inte kan köra skoter. väl inne i värmen var de dock inte första gången han hade lyckas häva av någon,. Pappa hade tydligen också varit med om samma missöde.

Sen var de bara att förbereda sig på fest. och Fest blev de. För fest på skidstugan och sedan hamnade vi hos Patte för att slutlingen svamla hos till hotellet. Klart lyckat iallafall !

Annars händer det verkligen för lite., Letar jobb för fullt. Hoppas att jag lyckas charma nått av jobben jag letat iallafall. !



Jaja nu ska jag våld krama matte lite och sen dejta ida :)


Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0