Köttbollar

Hjälp sökes. Helst vill jag att min hjälp kommer  från en äkta mario nörd. De är nå fel jag får ingen ny bana fast jag ska ha ? Äsch svårt och förklara och jag fattar inte. Där skaver min sko idag-

För övrigt har jag och Matte varit först och kolla på nå längd skidor han funderar på och köpa eftersom jag tror han gillar de där just med att utklassa mig :O Sen så bar de iväg till skid spåret iallafall. Idag gick de lite lättare på nå sätt.- Jag utnämner mig själv som duktigt iallafall den sista biten då de var nerför ;O Höhö. Tror de skulle funkat ännu mer om någon sprang före mig och gjorde mig sur. Min lille bror hade varit perfekt offer.


Sen ska jag imorn till GÄLLIVARE ! ;o Inte frivilligt dock. arbetsförmedlingen tvingar mig dit eller dom kör mer med utpressning. Om dom hade kunna säga de orda grannt så skulle dom säga . Far annars får du svälta. :/ Jaja jag överlever väl dagen själv i öde marken. tur jag har bror där om jag skulle gå vilse :)

Sen är jag äckligt sugen på köttbullar. sådär hemskt mycke. Varför vet jag inte ? :)

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0