Flottis

Gott folk!

Sara är ur form, efter gårdagens spontana fest. De blev nog lite för hårt. med tanke på att jag skippade hotellet eftersom rykterna talade för att de inte var nå folk. For iallafall till matte och somnade rätt fort måste jag säga.


Vaknade sedan som den stjärna jag är. Så jag har hunnit varit och se sprinten idag. de var väldigt mycke roligare och se en sprint än en distans tävling måst jag säga. :) Fick mig även en älskvärd burgare där nere. Och nu väntar jag på att mattias vill komma med mig och köpa flott. Orkar verrkligen ej laga mat idag ., eller ska jag säga som de är så är mitt behov av flott stort en dag som denna.


Nej nu  var han redo så nu MAT. Lär äta som en gris.:)


Hej hopp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0