Nej

Jag tror de är lilka bra och lova er MAX en uppdatering per vecka.


Och just på helgerna. Inte för att det är mindre och göra eller så men ibland måste man ju bikta sig.


Veckan har helt otippat spenderas den mesta tiden på jobbet. Jag har även klarat av ett köks pass  i veckan. Och just den dagen charmade jag dom flesta med mina kopiöst goda muffins. Även fast en del var hemskt skeptiska innan dom väl var producerade! Sen har jag jobbat utan någora komplikationer. Fick även veta att jag hade delikation till insulin och haft det ett bra tag. Jag ska om tre månader tvätta mina öron så kanske om världen blir lite mer tydligare :)


Men just nu är det helg. Och jag tror jag njuter lite faktiskt. Av att få vara ledig vädret är på topp och jag har sovit gott i natt utan att störas av några jobb drömmar!

Ikväll så blir det luleå kan nog bli trevligt :)




Tänk så många gånger! Jag har tappat räkningen och varje gång blir jag lika besviken på mig själv. Ibland undrar jag om det går och rymma från sig själv ett tag. Eller åtminstone kunna lägga en lite bit på rätt ställe och börja fundera på¨hur man kan lägga resten rätt också! Jag vill köpa mig en tids manskin bakåt iallafall en dag om man skulle råkas göra något fel under dagen. För en dag räker om det är något allvarligt fel förstår man det på direkten.


Lagomt kryptiskt av mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0