Say what?

Mitt hat tro de eller ej börjar faktiskt gå över och nu är jag nästan glad eller om jag känner efter så är jag glad. Hann med en prommenix med frida och utan att hon sa så speciellt eller gjorde nå så blev jag glad. Tack för den frix. Skulle nästan behöva lura henne till lite kvalla tid i veckan mer än våra dagliga promenader även om dom är guld värda.


Lägger upp en lista också bara för att döda på min tid. Tror de är nån par lista ;O

Vad heter ni? Sara och Matttas
Hur träffades ni? Den  "lokala" nattklubben
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? nej, men jag hälsar på varje dag ;)
Har ni barn? Nix pix
Har båda körkort? Yees.
Isåfall, vem kör bäst? Höhö de här svaret kommer jag få sota för. Men vi säger Sara
Kommer du ihåg er första kyss? Joo eller puss kanske är rätt ord :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? De var nog jag
Vem är äldst? Matte
Vilka stjärntecken är ni? fisk och eh stenbock kanske
Vem fyller först på året? han
Vem är längst? han och överlägset också
Vem sjunger bäst? Höhö inga kommentarer
Håller ni i handen på stan? Jaa de brukar väl händ
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nix pix
Blev du kär i första ögonkastet?Haha nej
Har ni någon speciell låt? De vet jag int ?
Har ni några "fri kort"? vadå frikort?
Har ni varit utomlands tillammans?räknas finland?
Vilket är ert bästa minne? oj, de finns många bra :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Film eller nå sånt :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ojaa självklart
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej nej då :)
Blir du lätt svartsjuk? nix inte de va är de bra för?
Brukar ni bråka? De är ändå onödigt sånt
Ringer eller SMS:ar ni mest? Kanske ringa?
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Helheten :) Ögona är ju inte dumma dom heller
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha han skulle kunna skriva en hel bok om mina valser. Och nog är han också i gång i snarklådan ibland

Kommentarer
Postat av: frida

det tycker jag med :) vad sägs om ishallen på onsdag och mys före eller efter? deal or no deal?

2009-01-26 @ 13:07:48
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: frida

nämen? hurdå? och när då? :O har körning halv 5 eller när det nu är

2009-01-26 @ 18:57:21
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0