say what

Då hade man gjort kol på yttligare en arbets dag.

Och de bästa med att jobba är fan mig all jäkla uppskattning. De räcker med att kalla någon "snygging", dansa eller  bara söka ögonkontakt och le lite. Även fast man kan vara världens värst ibland. Men fort går det över och så jäkla okomplicerat allt är. Om allt var lika okomplicerat.

well well igår var det nyår och idag är det nytt år. Igår var jag först hos martina kvällen öppnades starkt med att under maten skulle vi göra skumma betenden jag lyckades väl sådär :) Sen lite lekar och tjorv innan jag styrde däcken till Matte och tolvslaget. Hann spela geni och bli halvupp äten av en hund :) ja klagar ej ;P sen var de int så mycke mer än att häva sig i säng. Kort och gott ett nyktert nyår men i överlag :)

Imorgon är de stockholm! Skönt ska de bli som tusen ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0