övik next

Aha då bär de av till övik igen ¨då¨. Imorn åker jag. Känns faktiskt inte alls så jätte tungtö. Eftersom jag bara ska göra tentan´och sen tillhör jag inte skolan nå mer. Känns helt okej måste jag säga. Då får man börja springa på arbetsförmedlingen då. Och se glad och tacksam att sånt finns, men jag tror att jobb fixa sig på egen hand. Hoppas nu att jag får mycke vik och sånt så jag har råd med mina vanor. :)

Igår fann jag mig något jag tyckte mycket om. de var något spel på playstation 2. Inte för själva spelet då kanskee. Det var väl mer att jag kände hur kontroll jag hade när jag vann över Mattias., Dock inte så överlägsen men men :)

Idag har jag och Matte hunnit en sväng tïll mormor . De var trevligt. Matte och mormor satt och dividerade om de mesta och  när jag hade chansen´var jag också med i diskussionen. :)

Nu har jag tagit med mig lite kläder i min svart gröna mango väska. ska väl snart ta och plocka ihop alla böcker och sånt så jag har något och göra på bussen :P

Och när jag kommer hem ska jag på börja ett mer hurtigt liv. påminn mig om det när jag är hemma igen ! :) Ska även inte ge upp när jag ställer mig på skidorna och känner mig som en dö färdig elefant. :)


Har även hittat nå photoshop på datorn men  nu orkar jag int visa



Tack och heeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0