Gnägg? ;O

Nu ligger jag i mitt dammiga rum och letar efter något och roa mig med på dagarna förutom då att umgås med min söta mattias eller mina gulliga vänner. Av en slump gick jag in på blocket och letade efter om någon behövde hjälp att sköta sin polle. Hittade en i sangis dom svarade dock ej när jag ringde. Men nu börjar dock mina häst drömmar och spöka liiite väl. Tänk att få kliva upp före tuppen och fara till stallet och sen slå¨på musik och göra "skit" görat för att sen dra en sväng om i skogen. Jag vill jag vill hemskt mycket ! :)



Jaja dagen har bestått av en traditionell 11 sovning och sen en sväng till haparnada och sen dagens promminix. Imorn tänkte jag dra med mig Berra och Frida till backen vid väder . Snacka om någon som längtar ;)



Nå nu ska jag ta och glo på tvn och sen dra mig till Matte och härja av mig lite till innan jag ska lägga mig på kudden och drömma om typ köttätande växter. vilket jag gjorde i natt. Inse skjukt att en buske löv kan äta en råtta. Fast då i min snarklåda men men de är ändå scary, måst hänga ihop med att jag vattnade blommorn igår eller nå ;O


Kommentarer
Postat av: frida

haha du är störd :)

2009-01-22 @ 20:42:40
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0