Aha

Aha!

Då var övik avklad tentan och lite fest för den delen också :) Är dock ej säker på att jag klarat den men den först frågan på tentan fick mig och känna mig smart för den kunde jag plus lite till hoppas jag :P

Well well då hette jag sara och var arbetslös-. eller mellan två jobb eller vi säger livsnjutare för de ger mig inte lika myck ångest right? :P

Hittils har jag även hållit mitt löfte om och bli mera hurtig har varit ute och gått nu tre dagar i rad. så guld stjärna till mig TACK :p Har även hunnit nosa på både frida och matte, Nu väntar jag även på att lisa ska bli frisk så jag kan förpesta hennes vardag också :P


Var på jobbet också en sväng idag för att upplysa dom om att jag saknar dom och vill jobba. Det var dock inge glatt gäng jag hälsade på. Vem glömde och säga när man pluggade att man inte kan bli fast i ett sånt där gulligt leende som smittar av sig som bara den? Typiskt ! :/

Nå nu ska jag tydligen vattna blommor. Wiie åt skogen åt dessa gröna levande buskar. Höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0