Veckan

Då har man klarat sig igenom en till vecka. Va har hänt då?

De blev fest hur som helst till en början var de skoj hotellet sög jag vet inte varför men de var inte skoj. Damit nu sparar jag mig till jag fyller år och ska försöka lura mina vänner på fest i skidstugan hoppas dom nappar :)

Sen har jag varit och sett hockey i överkalix med liisa och dom vann ´hurra för den. idag mötter dom dock nå student lag så jag håller tummarna för överkalix såklart :)

Annars har deet inte hänt så mycket har varit till arbeteförmedlingen det gick bra jag fick lite ljus i min vardag på nå sätt men ´varför vet jag inte men alla säger att stället är en pain men tro de eller ej jag överlevde.

Igår var de dock full rulle heeela dagen. och hela dagen avslutades med go mat, mys och liite film its nice :)

Eh var och kollade på en häst i sangis också de klias verkligen i häst fingrana jag tror nästan att jag ska ta utmanningen och ta hand om den pollen .:)

Hoho nej nu ska jag städa på mitt rum mor har gnällt lite för länge nu på de.


Jag är kär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0