Utmanad

Aha Jag ska ta 6de bilden i 6de bildmappen på datorn och lägga in den här. Jag har alltså blivit utmanad men eftersom jag bara har en bildmapp så funkar de nog ändå




Ah så passade. Eftersom jag ÄLSKAR denna bild. från studenten om det inte märks. Nästan hela klassen där finns några som fattas. Jaja hursomhelst. Meddela om ni inte känner hur glada vi var när ni ser den. Japp de är jag pch friida som ser ut som ett ihop trasslat par. För det är vi lite :)

Jag utmanar.
Berra
Fiffomiffo
Ellen Nilsson
Sanna

För övrigt hoppas jag dom läser.

Helgen har bestått av tekniska problem, Venton har nog gått in i en depretion. Ingen absolut ingen får komma in i Pärlan. Jäkla skräp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0