Sneare än mina tår

Ho jag tror jag är död!

Humöret börjar svajja och egentligen är jag inte sur på någon, Bara inte någon säger nå olämpligt åt mig eller så kommer jag inte heller börjar skapa bråk eller så tjuta och begära att någon ska skjuta mig. Orsaken till att jag känner mig som en slö pina kan mycke väl vara att jag sovit 4 timmar endast. när jag egentligen är van med typ 11. Natt jobb är fan i mig ingen hit hela jäkla dagen blir sne vriden och även en själv om de är jäkla fint väder. Då sover man helst inte.

Jaja Imorn blir de nog en bättre dag föreslog att jag och frida ska umgås., eftersom jag int har nå pengar och ringa för hoppas jag att hon svarar på mitt mess. Bastu och mario kart önskas! :)

Sen går det rykten att ett barn här i kalix har hängt sig. 14 år! Jag hoppas de verkligen inte är sant. Nej världen är allt  bra orättvis.



Nej nu får matte allt höra av sig så jag kan borra in näsan i någon av dom alla täckerna och sova för att sedan inte vara så jäkla sne.



Mvh
Griniga sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0