Blogg

Paah vilken flytt de blev. Bilen (mimibussen) var alldeles smok full. Vågade knappt öppna dörren för då skulle förmodligen nått ramlat ut. Jaja nu har jag ett litet problem kvar. vart jag ska häva alla jävla saker., jag har fullt rum på älgstigen redan och nu då hur ska de rymmas allt från en lägenhet i min lilla ask. öhh? Skall ordnas ikväll skull ja tro eftersom de svämar över i hallen.


Dagens bravader har bestått av lite tittande på VM och sedan stan med frida. Camilla G och sanna entrade också efter ett tag., Nå ja hittade mig en klänning och ett par skor, Så nu måst jag bara plocka fram min lilla charm jag har och gulla till mig det av mamma ;P Anledningen kan vara för det är den 27 de imorn :)

Helgen kommer bestå av bio, go maat och slutligen fest på Lördag. Gissa om någon längtar och nu slipper jag åka 6 mil för aslkohol eller hålla andan i halsen att någon välnig själ vill köpa ut åt mig. det gör jag själv imorn serru!


Bilen är fixad nu förresten . SKÖNT säger sara !

Sen är även våran skrot skoter såld. Bhaa tänk att sista gången jag satt på den rullades var vid kalix bron där den sen inte ville vara med mig längre. Till ryssland for min pärla som jag har upplevt nära döden ögonblick när jag blev fast i skogen lååångt borta från någon hjälpande hand och tänk alla gånger den har tagit mig och andra på villovägar till lappis,  Bhaa "!


Jaja nu ska jag packa ihop mig och fara på stan med mor.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0