Hjul

Hej!

Som ingen kan ha missa är de jul nu! Om man ska vara exakt så får vi stå ut i en hel dag till ! Själv börjar jag tvivla på att jul känslan kommer infinna sig alls i år. Hade dock en sådan känsla ett svagt ögonblick faktiskt! Julen har spenderas mer eller mindre på jobbet känns det som. Har ungefär hunnit hem och sova och tillbaka till bygget. Men tiden då jag har varit ledig har varit full ständigr toppen. Härliga människor och en massa Mys :)

Egentligen är hela kalix yngre befolkning på hotellet ikväll. Dock inte jag och kanske någon mer. (?) Anledningen till det inte blev något av hönan för min del är att orken saknas och för den delen har hotellet väl varit kul kanske 3 gånger på 3 år. Så jag anser det som onödigt och ett stort plus är att jag inte lär må illa imorgon och inte i natt heller för den delen. Imorgon ska dagen spenderas en liten del med Verran och CO. och sedan hade jag tänkt ragga sällskap till ishallen för att få se min kära spela sig lite :) Får se hur det går han tillhör dock de yngre befolkningen som är och ränner på hotellet :) Skade glädje kan ibland vara rätt skoj :P


Nyårs planerna är dock givna redan-. På¨jobbet till halv 10 och sedan hoppas på att man somnar på lämpligt ställe för att slippa patrasket för sedan 7 är jag där igen. Det är ett mycket hårt liv jag lever dock är det väl värt det med tanke på att man får lön för mödan :) Nå väl nu ska jag snoka klart och sedan lägga mig på spiiken min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0