:)

Hemskt mycket Hej!


Då var den helgen också över. Igår vart de hastigt och lite lustigt utgång . Vi började hela trapatset här med tacos prat och lite alias :) Var grymt skojigt iallafall förfesten sen kom jag på igår att jag känner mig som ett fel placerat ufo varje gång krogen kommer på tal. Skumt med sant :)

Annars har jag hunnit med ett katastrofallt arbetspass på fredan och väl mycket tristess idag. Nu står tvn på tapeten och hoppas på att min söta sambo behagar komma hem ganska snart nu är jag less på att vara hockey änka  :)


Veckan kommer spenderas på gruppis sen ska jag ha en äkta slö helg innan de sen bli jul vecka för vissa och för andra en stenhård arbetsvecka :) Jaja jag trycker nog in jul firandet i år också någon stans mellan passen :)


Hej hopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0