Ahha

Då var man arbetslös IGEN då. Jag trodde faktiskt att jag hade kunnat få njuta av iallafall första dagen utan jobb. Men ikket. Rastlös till tusen och på råga på allt kunnde jag inte heller somna om när jag vaknade halv 9. Olikt mig iallafall.

Hur som haver så¨åker jag till gällivare med Mor lilla mor ikväll. Kommer hem på onsda. Och då är det bara ladda för vikarie fest eller ska jag kanske säga middag? Sen så har mina gulliga kollegor uppmanat mig att byta tur på torsdagen efter dom hört rykten att vi ska äta vi vikarier. Så detr blir en kväll och inte en köks tur. Jag undrar fortfarande varför dom verkligen uppmanade mig till att byta tur? Kanske tror dom att alkohol ska förtäras. Det kanske är bäst och leva upp till deras förväntningar iallafall? :P


Och sen är det helg och brölopp som står  på schemat. Kanske  jag slutar vara bitter nu och forsätter nästa vecka istället? Jag har ju ändå saker och göra i veckan iallafall.. :)





Att jag saknar den där tiden. Jag saknar tryggheten att få vara less på ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0