vår

Oj nu var de ett tag sen. Inte för att de var super länge sen men :)

Sen sist ehh vänta nu när var sist?


Jag  förutsätter jag att jag talat om den vilda snowboard åkning :)
Dagen efter vaknade jag tidigt och bestämde mig att åka med frida till seskis :) Och skönt som tusen var de hann sola, vara ute och gå , köra skoter och grilla. När jag väl tog mig hem var jag så att kalla red face ;O

Sen har jag hunnit med en hel massa. mormor, umgås, prommat, läst och härjat i stugan :)

Hoppas det är fint väder till veckan också. Då blir de ute stekning all the times även fast kanske bara i kalix eftersom jag saknar både bil och pengar ;/ Tur att 27de är nästa vecka,. jag håller ut!


Men vad händer på valborgs?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0