En blond sara

Guld stjärna till mig. Bara en vecka sen sist :)

Anledningen till bloggen står still är kanske för att jag passar på att njuta av våren nu innan jobbet börjar. Eller så är de bara så att jag inte ids sitta inne :)


Har iallafall hunnit med en hel del. I helgen har jag umgåtts,spelat spel och myst. Sist men inte minst har jag blivit BLOND ;o hamnade nog i en pyskos på lörda och heeej bara så var jag blond. eller de är väl bara slingor.

Igår var en sån där hurtig dag i mitt liv. Jag och frida fick på order från ida och gå till gammel gården, eller så hemskt är hon inte hon mötte oss efter halva. Tanken var att vi skulle jogga. Men de tar vi en annan dag :) Skönt som fan var de iallafall. Måst ju träna nu innan de är vår ruset som mamma har lurat med mig på.  

Idag har dagen bestått av ida och frida. och mer ska de bli dom ska hämta upp mig här efter dom sett fotboll. Bara för jag är bekväm och sitter inne ¨när de regnar. SKÄMS. på mig


Har gjort köttbullar idag och jag kan säga att mina köttbullar rullar EJ.


Åker till kåbbdan på fredag. LÄNGTAR  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0