påsk

Jag är en död Sara. Fötterna verkar göra uppror mot mig eller så är de bara mot mina värdelösa röda foppisar. Hmm vad gör man inte för att få frågor om sina konstiga plast skor ?


Jag måst ju tillägga att jag har varit på övre plan (läs okänd mark) hela helgen. Och jaaa vissa tanter och gubbar hade jag kunnat ta hem nästan. Bara nästan. :)

Sitter nu och väntar på mor så hon kan skjusa mig till Mattias. Helst skulle hon få komma nu. Är i stor behov av en dos mys känner jag :)

Imorn ska jag umgås med Verrolinan som ÄNTLIGEN kommit till kalix men bara för stunden. Funderar om jag ska och hälsa på henne i Kiruna. Har ju en ute kväll där och ta igen. UTAN tand ont så jag kan medverka HELA kvällen lång :) Eller finns de kanske en brak slalom backe där ? :D



Nu kom mammsen :)

Jag är kär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0