Dagens bestyr..

Dagen inleddes med en lååång och väl behövlig sov morgon.


sen städat. och lyckades med de omöjliga åter en till gång i mitt liv. Jag dömsög upp nyckeln! Hade jag nå annat val än att kräva i dammsugarn sen svaret är  nej ! Eh och sen tog de år och hänga upp gardiner ytligare ett bevis på min extrema kvinnlighet ;O
¨

Sen har jag även spelar Wiie med mina kära grannar och jag sög. Jag vet inte men jag försökte dölja mitt  dåliga humör efter att kört på bananskal och andra hinder som jätte ankor.

 Sen har jag även varit och gått med en fruktansvärt snabb
08. Även fast hon höll på att ta kol på mig och min dåliga kondis var de faktiskt rätt trevligt.
 
Har även fått skavsår som nytt sällskap, Well well imorn blir de korridors fest om jag nu int får främmande i rutan då kanske de blir utgång på köpet också. Den som lever får se.

Nu är planena mitt älskade och hatade prutt spel sen dushen och slutligen min älskade säng.


Miss you alot :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0