Vinter.

Dagen började förfärlig. med en ilsk finne i mobilen som skrek åt mig så ja nästan blev rädd. För dom som aldrig fått sova med mig kan ja avslöja att de var min väckare i klar text.
Sen skolan,. Hade förts anatomi och sen massage ! Massagen gick väl rätt så bra ! Tror jag ändå dock ska lägga mig själv i hård träning skulle vara dumt och misslyckas när det väl gäller !

Efter skolan hann jag bara komma till lägenheten så drog ellen och sofia mig ut på lång prommenad. Var så sjukt skönt behövde verkligen luft för ett tag. Humöret höjdes ännu mer när dom små äppel kinderna förvandlades till två glödheta tomater ! :P

Är ledig imorn. dock en hel massa som ska göras. först promenad , städa och sen sten plugga! Sen kommer de alla längtat efter helgen alltså !;) Nej bäst och stutsa i säng nu så ja orkar upp imorn. Vid 9 går tåget på promenad ! Tur jag inte behöver ha disicplin på mig själv. de har alla andra åt mig :P Thaanks !


Gonatt !

Längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Haha du har så rätt i att det liknade din sminkning. hah hur känns det att kunna sminka lika bra som en kille? ;) /lajsan

2008-11-21 @ 20:16:39
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej gullunge!!

Vad roligt det är att läsa din blogg =)Men det är ju för jäkligt att den är så mycket finare än min...hehe! Kram på dig

2008-11-23 @ 09:06:51
URL: http://belsebub.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0