Skriv någonting här.

Hoho som alla ser är bloggen fixad. nöjd blev jag tror frida blir min webb master nångon gång då jag har över 100 läsare per dag :o Men om de inträffar vill ju säga,

Idag har jag varit på bibblan och renskrivit tetan och hjälp en klass kompis lite :) Man måst ju hjälpa medans man kan lät väl sitta helt lost snart och int ha nå koll på någe alls. Om jag går kvar vill säga.

Helgen var för övrigt skit bra :) först på lördan var jag på stan med frida och lisa hittade present åt martina och en jacka åt mig själv. Skönt och ha de över stökat hatar och köpa vinter jackor blir så lätt fel. när man står hel lökig inne i affären och tror en jacka är varm sen när de verkligen gäller är den is kall. dock tror jag att jag int gick på samma tabbe den här gången :)

Sen efter stan dumpade vi frida. Fixade oss klara och sen bar de iväg till martina och middag :P Sen förfest hos jennifer hann svamla iväg lite väl efter att frederik övertalade mig och snappsa från min äckel dricka till sällskap. sen till hotellet som var rätt lyckat tills alla började svamla. Förstod inget och styrde kosen hem åt, dushade och sen somna som en sten på en maddras i tv rummet.

Nu ska ja renskriva resten av tentan så jag har fått de hur världen . sen kanske lite film och mina popcorn från igår. Bhaa känns så sjukt ensamt här ibland. Saknar det som finns hemma grymt. Tur att de snart är fredag igen :P

Tack och hej

Älskar  dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0