Insperation

Jag vet inte vad jag ska säga. men på första gången på länge känner jag mig vrål inspererad. De kommer nog inte som en nyhet att jag nu äntilgen bestämt mig. Jag hoppar av! Flyttar hem till mammsen och pappsen igen. Och börjar på nytt som en galen arbetssökande en istället. Är dock om tre månader men jag känner mig mer säker på de här än när jag flyttade hit i sommras. Så well well i Mars är jag kalix bo på¨heltid. Förhoppningsvis inte sysslolös på heltid. Jag har ju iallafall mina små planer, Så den som lever får se.

Men jag är glad iallafall. sen så kan de ju tyckas att de är dumt av mig och hoppa av,. Kommer säkert ångra mig när jag  är 50 men vad gör de om 100 år.  Plugga kan man göra flera gånger. men inte just nu och inte de här, right ?



För övrigt har vi studenter fått pengár idag. Har en känsla av att dom pengarna endast kommer gå åt till klappar. evuntuellt lite till stockholm när tåget bär av dit ;) Nej men ush nu får jag sluta längta några dagar och försöka plugga, Har som sagt tenta trots allt.

Fredag bär de av hem, Längtar som tusen. Lördag är de frida och jag och sen ska jag tvinga berrsan till nå också. Någon sóm vill ut och leka i snön med mig kanske ? Saknar mina täckisar också. Sen är mys med Matte också inbokat såklart :) Sen vill jag också umgås med mormor och mina halvtids sambor. Skumt att man kan saknar så många på en vecka. Ja till och med bara ett par dar.

De där var lite väl mycke om mig. /Ego sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0