En annan dag.

Nog är det skumt hur kan alla veta om jag bloggar eller ej. Har altid mer läsare dom dagar jag uppdaterar . Jaa alltså jag fattar noll.

Hur som helst är jag hemma i kalix nu. Om Jag var tveksam förr om jag ska stanna i övik eller ej  . Så är jag dunder säker nu. Att man kan bli så glad av att hoppa av skolan. Det är rätt sjukt.

Hittils har jag hunnit med att umgås med mattias och fått mig en liten dos friiida. Mer lär det bli ikväll :) Längtar Längtar!

Pluggandet går åt skogen . där rök hela mitt jullov eftersom motivationen är noll. Måste klara tentan orkar inte med någon omtenta. Typiskt! Frida ring mig nu så jag slipper!


Och imorn är de julskyltningen och lisa som gäller Hela dagen . Skönt verkligen skönt och få sig lite kvalitetstid med allt och alla. Borde ringa till mormor och beställa palt till måndag så jag har en anledning och inte råkas boka in nåannat.,

Nå ja snart är det lov. Och Sara Lägtar. först lite jobb förhoppningsvis. Nyårsfirande. Och sen drar jag och Matte till Stockholm. Ghaa jag har många anledningar till att längta.
 

Sen slka jag i min hemlighet önska mig att någon rånar mig till fjällen och skidorna. Helst en grym bort rövare som tvingar mig stå på skidorna heeeeela tiden

None

Kan man bli annat än tokig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0