Dagen idag.

Började med en lång och skööön sovmorron enligt mig själv behövde jag den :P höhö


Sen efter lite jox och frukost råkades ja av en slump träffa Ellen med sina nya skor :) Eftersom jag är en social själ så satt jag där och babblade på. drack kaffe och försökte känna motivation och bege mig mot skolan. Sagt och gjort. fast utbytet av skolan var en smula för litet när jag senare här i lägenheten öppnade böckerna och faktiskt förstod de ja ville gråta åt på lektionen. Gråta är och ta i . Men läraren hörde nog mina deprimerande suckar mellan varje mening,. Stackars sate. hoppas jag int drog på själv förtroendet där.


Och till helgen rycktas det om väldigt fint besök ;) Längtar !

Annars händer deet ej mycke här har som sagt pluggat men har alltid hitta en ursäkt efter 10 minuter först var de kaffe sen en mandarin . Ja ni hör ju ! Bäst och lägga sig och läsa lite till kan ju hända att jag kommer på nå annat roligare och göra.

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0