Tänk tänk tänk (inte)

Ska jag sluta uppdatera min blogg nu? Har ju fan mer läsare när jag inte skriver ? Humm de dära är lite för konstigt för mig och fatta faktiskt.

Idag har jag haft en sån där dag som har varit på gränsen till att jag har vari less. Vaknade först halv 8 hos matte då var de baa och tuffa iväg hemåt för att pappsen begärde bilen av mig. TYPISKT jag som ville sova. Men men de fick jag iallafall slängde mig dirr från bilen till sängen . sov vidare tills jag av en slump vaknade och fick syn på klocken dom blinkade 12.00 fick måttligt dåligt samvete gick upp och kände ghhaaa huvudvärk Less less. Jaja sen så efter jag blivit människa for jag och gjorde verrans tillvaro lite osäkert,. För att slutligen fara hem igen och tycka synd om mig själv ocg mitt eg head :) Nu agerar  jag firissa åt mamma fattar inte hur hon låter mig gå los i hennes hår men men jag klagar inte :)

Sen så har mitt huvud hunnit ikapp mig, Och nu går jag och grubblar på om jag verkligen SKA plugga vidare. Kommer jag verkligen trivas med att plugga äta nudlar och inte kunna träffa frida,Lisa, Camilla och alla andra  bara spontant vilken dag som helst ? Plus och vara en fattig jävel utan umgänge . Iallafall umgänge som inte förstår sig på mig. ? Hmm ångest ångest ångest. Ibland önskar jag att jag var 12 igen. Och bror flyttar också  Känner fan att jag kommer saknar den illa luktande snor ungen iallafall. Hmm låt mig tänka. Om någon skulle komma fram till mig och säga heeej du får jobb om du vill. . Bhaa låt mig gå om skolan tills jag vet vad jag vill. Hmm ghaaa

Nu ska jag iallafall få klart mammas hår så jag kan rymma till Matte sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0