Stockholm next.

Aha då bär de iväg snart då :) Har ännu lite kvar och packa och känner riktigt hur jag kommer sakna alla här hemma fast lär ändå ha skit skoj där borta hoppas jag :) Känner mig lite på emo humör just nu andan i halsen har jag orkar inte vara emo hela helgen men lär ju övergå till res feber snart :P Satan i gatan så jag ska våld gästa friiida och Liisa när jag kommer mig hem. Ghaa tant abstinens :) Jaja slänger upp en lista sen måste jag styra upp allt :)






Skulle du hellre..

Pierca näsan eller tungan? - näsan

Vara seriös eller flummig? - fummig vad annars :P

Dricka röd eller grön mjölk? - skulle nog kännas mindre skumt att dricka röd mjölk är bara tänka på en stakt blandad passoa :P

Brinna upp eller drunkna? - Jag vet inte drunkna tror jag skulle löka så annars



Svara ärligt..

Tycker du om någon? - Joodå :)

Sol eller måne? - Soool även fast löken kan tränga sig på :)

Vinter eller höst? - vinter helt klart . Plus skidorna på fötterna.  saknar ;(

Vaniljglass eller chokladglass? - Mums vanilj :)



Har du de senaste 24 timmarna..

Sjungit? - Yeye yees

Blivit kramad? - Japp japp har snot till mig några :)

Känt dig fånig? - Japp säg någon gång jag inte känner mig de :) Fast jag är stolt för de också

Saknat någon? - Japp saknar berra och fiffo :(

Klippt håret?- Nepp neepp

Gråtit? - Hell no kan int gråta nå mer tror jag :/

Ljugit? - nej

Blivit kysst?- Joo de också-



Om mig..
Hur mycket är klockan just nu? -15,39 enligt dator klockan nu måst jag skynda så den ej ändras :)

Fullständigt namn? - Sara Andersson och  så margareta där i mellan :)

Vart vill du helst bo? - Där jag trivs såklart :)

Hur många barn vill du ha? - 2 eller så 3 men inte mer än så

Vill du gifta dig? - Nej nej nej de är ju ändå onödig bekräftelse

Rullar du spaghettin? - Joo klart :)

Har du ätit sushi? - nej

Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - En salig blandning :)



Grejer..

Har du blivit jagad av polisen? - Joo eller skuggad som fan :P

Har du en hund? - Ge mig en nu ! :) Helst tyzon gubben :)

Sover du helst själv eller med någon? - Med någon även fast de är en vild fiffomiffo :)

Tror du på spöken? - Tror och tror jag vet inte kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0