Spik och skrot.

Heej lyckad tjej säger hej. Nej jag är inte så lyckad. Inte om man har en fet järn spik genom däcket på bilen. Say what ? Varför varför just jag. ALLTID ?!  Jag tror jag föddes med otur på nå sätt. Kronisk klantighet vad tar man för medecin för de ? Månne om panodil hjälper eller varför inte pulmicort nej fan nitroclycerin. Jag lät ju sprängas. Men folket måst ju få se ett bombdåd någon gång också. För alla får faktiskt int äran och besöka mitt rum. Bhaa

Jaja har iallafall varit med fjixen och inhandlat roande dryck idag. De kan nog behövas imorn, Passoa party i love it :) Haha har också hunni med permiär stuts på mattan., En full bordad framåt volt ska klaras innan snön kommer åter igen och vintern för att stanna.

Kvällen lär förhoppningsvis bli lite mer lyckat än min klantighet. Först skjusa pärona till andra sidan bron och sedan Bio med Matte. Jaa hurra hoppas jag hinner bli på bättre humör sitter bara och tänker på de dära jävla däcket nu. Ghaaa Ge mig sommar en bra cykel och kondition så jag slipper skrothögen även kallad pärlan i vissa fall. Jaja hur som helst har jag bestämt mig för att sen någon gång tjura ihop och sommna  och förhoppningsvis vakna som den optimisten jag egntligen är om inte annat :)

"Om man klipper av tröjan blir det iallafall en väst" / Pappa Andersson.
På nå sätt tror jag att min pappa är smart . De är kanske av han jag ärvt min klokhet av förhoppningsvis :)


Tjaaaaallalala-.


Kommentarer
Postat av: Berra

Men skoja inte, du är ju så osocial nu för tiden;(

2008-05-03 @ 16:33:24
URL: http://berramagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0