Sand sand sand happis sand sand sand sand

Hallå hallå hallå -.

happis har stått högst upp på listan idag men över den stod faktsikt alko :) Student ? Jaaa men visst :) Nu är det bara att hoppas för allt i världen att jag klarar mig med vätska heeeeeeela studenten :) Längtar som satan ! Om de fanns någon uppfinnar jocke här i stan skulle jag lätt knacka på och begära att habn ska uppfinna en turbo klocka och dra fram den typ en vecka eller så :)

Nog om detta i happis så ville nog frida slåss med mig hon provocerade mig hela tiden inne på rusta hade lust och lägga henne i samma låta som alla leksaks dinosar och sätta fast en lapp på henne "Köttätare mycket farlig för barn under 15 år köp helst inte om ni vill att eran leksakslåda ska vara hel." Fast nog skulle jag köpt henne för de.Kan ju inte sälja bort min geggamojja kompis till någon kiiiis och int på rusta heller. Jag behåller hon som hon är för då är de  ju som bäst fast hon lider av en oförklarig bokstavskombination rätt ofta. men de är därför jag gillar dig fiffomiffo :)  Bhaa SMÖR SMÖR SMÖR SMÖR av mig, Vad har hänt med mig ? Jag känner mig som en gay ibland! Nu måst jag skärpa mig.  :)

Jaja nu har jag int ork till att försöka rabbla upp min dag. Faaast hur var eran? "Trogna" läsare :O


Hejhopp


Kommentarer
Postat av: jannica

brukar du ha tur eller otur?

2008-05-30 @ 17:50:27
URL: http://goldenrain.blogg.se
Postat av: frida

gaygaygay! det var ju du som provocerade mig.. skabbhöna. ikväll är det krig! =)

2008-05-30 @ 18:50:11
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0