Säivis. : )

Hoho bloggen har ni saknat mig ? Har inte hänt ett fnatt så jag har int haft så och bikta mig om MEN idag har vi dock varit och hälsat på Anki med klassen de var väldoigt skoj :) Först fick vi mat och sen vääääldigt hemskt god efterrätt :) Sen körde jag "solo" alltså alldeles egen komponerad lek stund för klassen vet dock ej om den var så uppskattad av alla med jag hade då några nördar på min sida :) Sen började det dock regna vilket jag ej hade planerat in i min lek stund så flocken styrde inåt till sävivis gympa sal där kom töntarna ¨på att vi skulle köra någon form av fotbolls rugby japp de var skoj tror jag lyckades hålla fast frtida i 3 hela sekunder duktigt värre av mig :) Jaja hur som helst sen fick vi se anik och inger rocka loss tror jag har skrattat för ett år framöver så det betyder att jag inte behöver skratta på ett år men de vill jag ju självklart inte :) Jag och frida hann dock med en vaaals eller två . INGA kommentarer och frågor tack!


Jaja efter en massa skratt spök prat plus spök jakt så styrde vi kosen mot happis en snabb sväng hände dock inge av värde där eftersom där var jag igår.  Jaja hur som helst väldigt lyckad dag har till och med kommit på vad vi ska kasta på studenten alternativt sjunga. skit bra.

Ikväll ska jag dock sitta och vandalisera matte hela kvällen tills han blir less och ger igen altenativt somnar jag hoppas lite på altenativ 2 kan ju inte vara FÖR underlägsen :)

Torsdag lika med stockholm Lääängtar som en pysk :P


Herrå bloggen ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0