Picknick !

Fiinito (Tror de betyder bra/kanon rätt mig om de är fel) Jaja jag ska komma till min sak nu. Ehh jag tror de är vår ute nu är jäkligt varmt och man ser folk överallt på stan :) Mjukglass suget är ett faktum men än så länge har jag inte lyckas charma till mig ett parti sällskap till min mjukglass. Fast om jaf int är ute och cycklar nämde frida nå om umgås efter jag ätit :) Jaaaaaaaaa låt mig bara byta kläder bääjb :)


Dock först en snabb resume detta har hänt-
* Igår umgås med frida picknick på studsmattan med fra mat som meny.
* Sedan stugan på kvällen med världens bästa tanter Oooh myss filibaba säger jag bara ska dock finslipa på min eldnings teknik.
* Sen mot kaaaalix och en tokig en :)


Idaag har jag vaknat (Kanske märks?)
Sen glott TV liiiite kanske
Stugan aaaagin :) Lägg märke till dock att placet gör mig till en bekymerlös människa  :) Tror jag älskar stugan mer än paaalt näst intill så de är rätt mycke med andra ord :)
Sen mot kalix igen byte upp sig när de gäller bil till min pärl vento alltså ;) höhö
Jaja sen for jag till fiffomiffo för en promis :)
Och nu sitter jag här och känner mig allmänt glaaad  kan de bli bättre än såhär. Super väder och nästan inge mer skola på nååågra månader iallafall Och sen är en tok hemma också de gör saken rätt bra det med :P



Den ända krämpa jag har är väl abstinensen av att få stå på mina twintips och bara se hur träden står kvar och jag kör om dom  i pundersnö på köpet:( Bhaaa ge mig en dos borgafjäll med Lisa några dagar när allt ändå är så gott som fin fint :)

Kommentarer
Postat av: Berra

finito betyder typ klar tror ja ;)

2008-05-02 @ 19:18:21
URL: http://berramagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0