Misss

Hoho och heej. !
Dagens konstaterande är att jag ej kan skära lök. Så nu gäller det att inte bjuda någon jag är blyg för på lök jag har skärit!! Dom var otroligt skeva. Lycka tjej dära! Nästan lika lyckad som den gången jag skar håll i en mouse flaska och fick mouse över hela köket., Var dock förfärldigt roligt och vem hade sagt åt mig att en sån rackare hade högt luft tryck i sig. Och inte fan stod det någon stor lapp heller på flasken. "Skära inte hål i den här om du har borta korken för då kommer mouse att rymma ut över hela ditt kök"
Elles så är jag riktigt lyckad lika lyckad som den gången jag lyckades platta till en termos. Och nej jag körde ej över den med bilen. Hade den ju bara i skoter i den svarta lådan. Jaaa nog är de fan typiskt att man måste räkna ut allt själv här i världen. Förutom att den nöt påse kan innehålla spår av nötter. Humm de visste ju ingen va?!

Jaja löken smakade ändå som den brukar så. Och mor erkände själv att de var snygga lök bitar så nej jag är inte bitter :) Ryktas dessvärre om film kväll hos lisa där jag själv har bjudit in mig själv de kan vara nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0