Massa.

Här är jag :) Lider dock lite av besvikelse på mig själv just nu. VARFÖR  har jag inte pluggat duktigt tidarge så jag inte har något nu ? Bhaa men imorn har jag bestämt mig det blir fan dagen D för mitt pluggande så jag kan spara mig till en förhoppningsvis forstsättning i umeå till höstan :) JAG VILL JAG VILL JAG VILL ! :) Ghaa tänk bo där och vara en i mängden cyckla den länga sega backen varje morron till univesitetet för att sen rulla neråt någon gång på eftermiddan. Låsa in sig med ett parti nudlar och en massa skol bäcker. Bhaa inspererad tjej jag är eller så inte., Jag skyller på vädert plus att jag fryser om fötterna. Det är kanske därför jag är butter för att jag fryser om fötterna ? Hmm ja kanske :)

Dagen har dock varit lyckad. Fick sova till fan 11 något som var guld värt i min lilla bubbla. Ghaa jag ska bli säng provare eftersom jag är tröttast engligt vissa :) Sen iallafall så bar det av till happis såsmåningom med Matte. Var dock en väldigt snabb visit och vädligt inte god pasta på IKEA., Typiskt av mig och välja mat jag inte gillar. Faaast efterrätten var väl godkäänd. Ghaa mjukglass snart har jag ju startat en sommar är bara en lite detalj kvar och det är badet. Jaja vidare till kalix sen och lalla på och sen till fiffolina och håna henne innan vi kastade oss på historian. Ett moment kvar i det nu åååtråligt råååligt :) Jaja nu är jag iallafall hemma bör vika tvätten som ligger över hela mitt golv. Men är det åååtråligt råligt det är de som är frågan ?



Jaja igår var en sisådär lyckad dag by sassa brassa,. Först skolan var dock skoj och vara där och härja lite hus som helst eftersom mina seriösa stunder är förbi ,. Sen fick jag en snille och for till mormor och möös lite med henne fick även mat :) Konstigt nog är all mat hos henne godare än någon annanstans konstigt ? Jojo hur som helst sen vidare till stugan en snabbis vilket slutade med att jag stod och glodde på vattnet och bara längtade till sommarn så jag kommer få gå till båten och lägga mig där inne och tjura ihop på allt och alla men de får dock vänta :( Sen umgicks jag med lisaaa och som alltid hade vi åååtråligt rååligt åt allt vi sa och tänkte skummade oss ett parti också. Bhaa I love it :)

Hittade en list jävle på Berras blogg och tvångstankar som jag har lägger jag självklart upp den.
Ogillar du någon? Nog finns det vissa nötskafft.
Skulle du kunna dö för någon? 
Japp japp- 
Har du en bästa vän?
Ojjaa klart jag har de :)
Tycker du att någon av samma kön är söt? Haha joo mormor ligger nog på första plats :)
Har du varit kär? Har jag väl varit :)
Är du kär? Heeemlis ;)
Mår du dåligt? Inte just nu är bara lite butter för att jag fryser om mina fötter.
Har du bra självförtroende? Detr kunder ha varit bättre
Är du olycklig? Nix nix inte för fem öre.
ar du velat dö? Joo det har nog hänt . men det var nog inte så seriöst.
Anser du att mobilen/tv:n eller datorn är ditt liv? Njaa men ett bra tidsfördriv som faan
Tycker du pengar är viktigare än allt annat? No no no

dricker alkohol/druckit alkohol? Joo får jag nu eller ? ;O
varit full/är full? Höhö vadå?
röker/rökt? Jopp jag har prövat och fy fan de smakar ju mögel
snusar/snusat? Hmm låt mig tänka
tagit droger/tar droger? Sånt behövs inte

Har du blivit besviken? Joo de har hänti
Har du varit överlycklig? Givetvis är nog det flera gånger per dag men inte hela tiden tror jag :)
Har du varit avundsjuk?
Jaapp två små brorsor förklarar allt.
Har du gråtit dig till sömns? Har jag också hunnit med
Har du känt dig värdelös? Japp tyvärr.,
Har du hamnat på akuten? Joo och alla gånger beror på min klantighet tror jag.

Använder du smink? självklart.
Använder du läppstick? Hell no det är vara ett ända jox.
Är du nöjd med ditt utseende? Njaa men om jag såg ut annat skulle de ju inte hänga ihop med hur jag är.
Har du någon piercing? Örooona ;O
Vill du vara som en kändis? Nix aldrig i livet.,

Tycker du om mjölk? Mums flibaba
Tycker folk att du äter för lite? Haha nääe folk klagar nog över att det är för mycket säkert :)
Äter du flingor varje dag? Nepp det äter jag bara i brist på annat :)
Har du tröstätit? Nepp nepp behöver nog int tröst äta. Äter ju nog som de redan är

Har du saknat någon så att det gör ont? Hur vet man det ?
Har du kysst någon du inte haft känslor för? Tyvärr.
Har du haft sex? Jooo
Har du haft oskyddat sex? Japp.
Gillar du sex? Det finns värre saker än de så nog går de.
Har du dissat någon som tyckt om dig? Det tror jag inte. eller ?
Är du emot abort? Men neej
Är du bisexuell? I helvete nej

Är du en negativ person? Haha nepp eller tror inte de ?
Dagdrömmer du för mycket? lagomt
Avskyr du matte? Vad menas med den frågan då ? ;o
Är du dålig på att säga nej? Föör dålig de går fan inte,.
Älskar du att sova? När jag är trött så joo :)
Har du växt upp med båda föräldrarna? Japp tack och lov :)
Har du några syskon?
2 styckna 
Hatar du våld?
Det beror ju på. Lite våld mot sina släktingar (Läs brorsorna) Kan behövas
Har du gjort något dumt? Jooo förlåt :(
Tycker du om att städa?Vad är motsattsen till att tycka om ?
Tror du på det övernaturliga? Lite kanske
Har du tittat på stjärnor? Japp rätt lovely och ligga i en snö hög och bara titta :P
Har du erkänt att du är trög? Erkänt ? Njaa dom flesta har räknat ut det så det har inte behövas?
Tycker du om djur? Yess . Ge mig en hund och en polle så :)
Tror du på gud? Herregud mej
Tror du på ödet? Nix pix det som händer händer väl för att någon har gjort så det ska hända. Ex mamma


Kommentarer
Postat av: Sanna

Motsattsen till att tycka om är nog biologiboken

2008-05-07 @ 11:01:46
URL: http://skinfiol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0