Hem kära hem :)

Ah hemma igen ! Nu har jag en känsla av att det tar minst 10 år till innan jag packar väskan och beger mig mot stockholm. Även fast jag har haft grymt skoj och haft bra sällskap med mig  :) Men på nå sätt så är stockholm liiiite för stort för mig och de är liiite för mycket läskigt folk som pratar med en och trevligt som jag är pratar jag tillbaka eller är det bara mina tvångstankar som talar ?! Hmm jaa de orkar jag inte fundera uti nu känner mig allmänt seg efter en natt på tåg. Bhaa aldrig mer åka tåg från stockholm säger jag bara inte till heller. kännde mig en en buffel någon försökt tvinga ner i en tändsticks ask mindra bekvämt alltså !

Grönan var dock nog de bästa med hela resan och fritt fall vara en nära dödens upplevelse bara för att den var så skoj. Woho vilket pirr i magen alltså :) Ville dock åka den nästan hela tiden men kön gjorde så de bara blev en gång tur är väl det annars hade jag väl nöt upp hela karusellen dära :)

Sak samma de var iallafall skoj och vara där nere men nästan ändå skönare att få komma hem och få sova i en säng åtminstone :) Har dock saknat alla här som ett pysk kan jag avslöja framförallt frida och berra :)

Jaja idag ska jag då bara ta de lungt ska dock göra så jag ser ut som en människa igen , Sliten tjej AB! Sen ska jag utvädrera fridas liv lite mitt också för den delen om det finns nått och utvärdera om. Och sen ska jag och försöka vara social med matte har dock en känsla av att jag kommer gnälla till att vi ska se film lägga mig i soffan och somna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0