Har jag gått i pansion nu?

Men hurra nu är gymnasiet lika med färdigt :) Är dock väldigt nöjd md mina betyg dom som är satta iallafall :)

Nu är de bara gå runt en månad och ladda upp för sommaren och jobb :) Känns rätt bra hinner nog med lite äventyr med klassen före dess :) Och om ungefär en vecka är det stockholm som gäller jag kallar de skit bra :) Längtar som fan ser mest i fram grönan fan lär ju springa där som en små unge och om Verran och Olle inte vill åka de jag vill ska jag lägga mig på marken och gråta :) Jag mena jag är i stor stan och där gör de inget om man leker lite mentalt eferbliven dom är ju som sagt 08 or :O Ghaa hoppas ingen stockholmare läser de här. Förlåt i såna fall jag menar inget genom att dum förklara er eller jag dumförklarar int ens er ni är rätt kloka jag lät ju inte ens hitta ut ur affärer :) Lokla sinnet är dåligt men jag känner människor med sämre ska jag säga för att nämna en så frida :)


Gårdagens film kväll var lyckad. Grattis till mig och lisa som valde TVÅ bra filmer. de har nog aldrig hänt förr skulle jag tro :)

Och nu ska jag till min söt mormor umgås och se TV eftersom att lille bror ska ha den. Say what ? Börjar jag bli TV nöt ? Njaaa hoppas inte men köp mig ett springhjul eller nå så kanske jag kan kolla tv lite mera. Ghaa och hur ligger man still i en soffa ? Tell me?


Saknas!


Kommentarer
Postat av: joel

äääh, 08-or kan inte läsa vet du väl...

2008-05-15 @ 15:05:46
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0