Happy power

Dagen har varit full med god järningar idag :) Tror jag tog tjuren i hornen idag och gjort endast folk glada idag. Önska får jag nog alltid iallafall :)
En lista över mina bra saker.

Vaknade av en fajt mellan mina fans (Läs brorsorna) somna om lika fort - ´Bra för mig och dom mitt nyvakna tillstånd är inte alltid så trevligt.

Vaknade någon timme senare insåg att bilen var hemme. Slapp ta bussen. - De är bra då slapp jag nöta sätten.

For och gymma med berra och utnyttjade min gratis gång för den här veckan. - Bra för att inte slita på deras kassa.

Fick Berra och vika sig av skratt av okänd anledning för er. - Bra oxidocin mängden ökade npg med 200 %

Till skolan fick folk och le lite till tror jag., - Bra för att tjaa läs ovan :)

For och handla - Bra fördå kunde pappa ligga och få sig en lur. De uppskattades nog om inte att mitt gnäll inte fanns hemma för typ en timme.

Lagade mat och mamma blev impa. - Mamma blev nog lite stolt över mig hon erkände att jag faktiskt kunde min grej fast nog var jag nervös när jag allt höll på väntade bara på min otur skulle komma hem men ikke :)

Sen fram med tårtan som jag valde . var fan god och huset höll nog med mig höhö _:) - mat lika med LYCKA.

Sen har jag bara varit en sväng med cäm och en med lisa och vem blir int glad av få se mig egentligen ? :P


Jaja Grattis Morsan får jag väl säga. Kan trösta dig med att jag KANSKE  lagar mat lite före nästa gång du fyller år också. Men dock med baktankar om att smöra tills sig nått eller så :)

Nu ska jag dra mig mot tandborsten och för hoppningsvis trycka ut den sista tandkrämen.

Kommentarer
Postat av: frida

du skulle ju höra av dig ikväll :(

2008-05-15 @ 22:52:49
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0