Grööönt

Ett litet blogg inlägg blir de mammsen ringde och sa att jag skulle räffla gurka eller va fan hon sa men jag tror jag fattar vinken. Tror ? Hmm jaja.

Ikväll blir de feest iallafall med grillning till en början. sköönt och slippa sitta inne och förfesta iallafall. Ryktas om boll sport också. Finns de någon som vill agera knä vårdare åt mig imorn ? Jag bits ej när jag har ont iallafall :P

Sjukkt härligt dag för övrigt har suttit ute och ätit frukost och lyssnat på radio. Är det lycka? Hmm hur som helst känndes det så och än mer när jag tänkte på allt som komma skall.
Först Verrans student kan bli sjukt skoj :)
Brölopp nästa lördag kommer nog bli skoj och få träffa lite släkt händer liiite för sällan enligt mig :)
Sen kommer den efterlängtade student veckan. Wooho med världens bästa också :)
Sen själva studenten jag hoppas iallafall att alla jag helst vill ska komma kommer :) Hoppas hoppas tills jag ska ut med tanterna igen vill säga :P

Sen väntar jobb hela sommaren och jag måste säga att jag ser fram i mot de :) Jag tror vitsen med att jobba är att man tycker att de är skoj. Faaast vissta dagar kommer väl kännas skit när man vet att alla lycko ostar ligger och plaskar någon stans medans jag leker med saften och sitter och sjunger med alla tantar :) Jaja lär bli rik sen och vem vet en utlandsresa kanske blir av för första gången i mitt liv om inte mer plugga knackar på. Hmm återstår och se. 


Kom hem jag saknar dig !

tack och heej vi ses i dimman ikväll då :)

Kommentarer
Postat av: berra

jag tror det blivit liiiite för mycke sol ja!=)

2008-05-31 @ 17:24:52
URL: http://berramagnusson.blogg.se
Postat av: Matilda

Fin blogg =D besök gärna min!

2008-05-31 @ 23:44:28
URL: http://matildahe.blogg.se
Postat av: berra

bööööl.. jag är trött ;P

2008-06-01 @ 13:21:07
URL: http://berramagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0