Ångest

Låååt mig få dra täcke över huvvet och peka finger åt omvärlden. Bhaa just nu är stressen uppe på max. Varför gör jag inget åt det ?! Ibalnd är det riktigt besvärligt och Vara en Sara- Nå väl ska iallafall börja med sista delen av historian nu och fundera på tre referenser och hur jag ska hitta någon stans och bo till hösten. Bhaa snälla snälla ring någon hygglo människa och säg att du har fått jobb här nere på kammo typ hur länge du vill plus att du fått en svin snygg lägenhet och ett presentkort på IKEA. Din nya bil finns på parkeringen. ! Ghaa nu vaknade jag igen typiskt. Jaja lika bra och sätta igång så får jag se var jag landar under kvällen ska iallafall till fjixan sen någon gång. frida du är en hjälte ! :)

Har dock varit och gymat med lisa idag :) Åtttråligt råååligt vill jag lov höll på och dö av skratt. Eyy oseriösa klubben består just nu av två medlemmar. Berra och Farmorsara. 

Var även till kristallgården idag. Fick dock veta att dom villa ha mig och jobba dagen efter studenten de högg imot men jag tackade nej och på sätt och vis så förstod dom mitt problem. Men Sööndan känndes överskattat och planera och ligga hemma och tycka synd om sig själv så den är iallafall såld till farmor sara :)
Jaa arbetslös en dag har väl ingen tackat nej till nånsin inte jag iallafall. Hmm med andra ord sommarlov en hel lördag. Nice eller så kanske inte.

Jaja nog om detta ska ta och plugga lite och hoppas att min livs ångest går över sen ! :)


Like you ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0