Jag behöver ...

Jag behöver en tandborste :/ Jag smakar möglig macka från käften,Inte alls skoj de smakar nästan värre än blodpudding men bara nästan.

Jag behöver skäl att ´tvinga någon att städa mitt rum det ser hemskt ut så jag måååste eftersom de ryktas om studenten på fredag . Mycket folk och förhoppningsvis skoj också-.

Jag vill även flytta från den här skit hålan. Rykten bara sprids som lika mycket som maskroserna från grannen. Jag förstår inte dom som måste hitta på saker på alla andra, Faaaan skaffa er nå bättre intresse än att hitta på saker om andra, Less jag önska faktiskt rätt jäkla mycket att jag bodde i borga eller i en koja ute i skogen. Jag skulle även lukta så illa så ingen vågade ens se på mig.

Tror jag helt enkelt behöver mina underbara !

Jaja de var nog med ego tankar om sig sjäälv. Ska försöka stå ut i veckan och hoppas på att ingen hittar på nå mer rykte, Varför inte folket ? Gå till hela kalix och säg att jag har hamstar under min säng och går på lim också när ni ändå håller på ?

Nå nå i veckan när jag och fiffo var och bada kom vi på dissiga kommentarer som faktiskt var rätt bra.,
Ett exempel är den här "Du är som  en finne i mitt ansikte, Lika stötandes som dom andra men verkligen inte unik"

Var till stugan med bror för ett tag sen. var nästan lite smått skoj och umgås med brorsan själv för en gångs skull. Bjöd han även på glass bara för att jag är så charmig eller var det bara för att dämpa min ångest över att inte hittat en present till han bara för att ungen har bestämmt att han fyller år imorgon ? Bra fråga.


Jaja ska städa klart mitt vidriga rum nu så jag kan lämmna deep star och be ge mig och umgås  eller nå :)



Sooo loong.


Saknar verkligen !


Kommentarer
Postat av: berra

Ska vi banka skiten ur alla, vi hittar på rykten om halva kalix så ska vi se hur kul det är att sprida ut sån skit? :)

Dock vill jag inte lägga mig på deras nivå, vi är bättre än så.. vi bojkottar den idéen fort som fan

2008-06-08 @ 17:23:43
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: berra

Ska vi banka skiten ur alla, vi hittar på rykten om halva kalix så ska vi se hur kul det är att sprida ut sån skit? :)

Dock vill jag inte lägga mig på deras nivå, vi är bättre än så.. vi bojkottar den idéen fort som fan

2008-06-08 @ 17:24:17
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: berra

2008-06-08 @ 21:22:26
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: berra

Jag har gjort popcorn :D

2008-06-08 @ 21:23:53
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: berra

Jag har gjort popcorn :D

2008-06-08 @ 21:28:59
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0