Brumm

Är det nu man ska sluta tro ? Eller va fan ska  jag tro egentligen ? Näee man blir bara trött av att tänka och fundera likest och äta istället.

Hmm Orsa VS  Kalix !Svååårt som faan tror det aldrig har varit lika svårt och bestämma sig som nu, Jag mena jag har kommit in i ORSA ! hurra eller jävlar ? Jag har tappa omdömet óch har inte koll på vad jag ens tänker. Läääskigt hjärn cellerna är upp ätna av termiter stora som kokosnötter !

Men igår var de hyper trevligt verkligen! Fridas stuga får mig och villja skria kärleks dikter., Bhaa gay gay gay gay gay !
Var där iallafall och tjaaa de säger sig själv 5 laxar i en kopp :) Förklara någon snälla varför vi alltid kommer in på spöööken ? Tur att jag slapp sova hemma i natt iallafall :P

Helgan tillbringas på mitt kära jobb. Jo jo kära ? Njaa inte på helgerna iallafall då får stället mig och känna mig som en hemsk människa riktigt hemsk  men de är ju stor helg sååå jag får ju lön för mödan. Jag är int bitter.

Sen försöker jag lära min bondska också. Typiskt jag har redan glömmt bort meningen som dom lärde mig idag. dam it !

Berra Frida, Camilla ! jag diggelidiggar


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska vi be pojkar runka i en spruta och sedan jaga ovetande flickor med den? :) Skulle kunna bli som en skräckfilm..

2008-06-21 @ 23:24:52
URL: http://skinfiol.blogg.se/
Postat av: Berra

GAY GAY GAY.. ska vi slåss?

2008-06-22 @ 01:42:01
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Fegon

Snällt att man inte blir diggedydiggad. Fuck you

2008-06-22 @ 12:52:52
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0