Tillängnat min bästaste berra !

Jag lägger mig på knäna eller ställer mig (?) Och säger jag är så hemskt ledsen för att jag int har blogga.
Jobbet tar mitt liv eller hur de nu är. Var försvann min fritid ? Har haft fritid från halv 4 igår dock känns riktigt skönt :)
Dock ska jag och jobba alldelses snart igen. Ghaaaa !


Jobbet går som vanligt så va faaan :P

Sen längtar jag hemskt mycket till torsdag :P Kommer bli grymt härligt och vara ledig två hela jäkla dagar ! Thanks looord !


Sen måst jag skriva nå smörigt åt Berrsaaan också. Daaam it dam ti ! Du är rätt gulligt du berra, Vad sägs om en iskall cola och mys i ditt rum någon dag ? Puss och smör från din lilla tööös !


Hur som helst jaja har iallafall hunnit umgås med mattias lite. Var i bjumis idag och plaskade med fötterna iallafall. Nog var de kallt med mitt säl betende hög in och jag blev super sugen på att lägga mig i vattnet och  plaaaska. MEN  jag kunde behärska mig och tur var nog de :)
 
Vad gör man på fredag då ? Seskis med tanterna or what ? :P


Neej nå nu ska jag förberada nerverna och sedan störta till jobbet och göra rätt för mig.!


Kommentarer
Postat av: Berra

tack så gulligt :) hotellet på torsdag? höhö (A)

2008-06-17 @ 15:01:29
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: frida

vars är mina smörinlägg då ditt smörpaket? vavavava?

2008-06-17 @ 20:42:43
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: frida

vars är mina smörinlägg då ditt smörpaket? vavavava?

2008-06-17 @ 20:42:48
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0