makaroner

Jaaa hurra ! Grattis fjixaaan !

Har haft en hemskt bra kväll ! Åt dock ihjäl mig på vikingen men de var de allt värt för gott var de. Så jag ser fram imot som att leva som död här framöver :P

Målade även lakan till slääpet idag. Hmm övriga klassen dissade dock mina , jojjos och sannas gubbar :( I am a sad womaaan nu :)

Har även varit till englund och sett på hennes kattungar. Och där blev jag galet kär. hopplöst var det så sööta dom var., Någon som vill aptoptera min lille bror 17 år han är rumsren. Bara han hamnar i ett bra hem helst på älgstigen 2 . Neeej va fan deä r väl jag som ska flytta här i från före han om allt ska vara rätt. Meeen jaja har ju som sagt redan två små brorsor så de kanske räcker. Kanske ändå inte behöver en katt.

Jojo hur som helst. sen har jag varit mer frida och berra också. Nu kom jag på mig själv allt jag behövde för någon dag sen var ett jävla skratt uttbrott. Och de fick jag också. De var hemskt skoj ska dock int gå in på deteljer men de var då värt ett utbrott :)

Nu sängen .

Kommentarer
Postat av: frida

wohoooo happy birthday 2 me

2008-06-12 @ 01:18:03
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: Berra

Skjut mig!!

2008-06-12 @ 11:34:50
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0